Returnarea sau schimbarea produselor

Formular de returnare/schimbare produs

Va rugam sa completati formularul de mai jos pentru a inregistra o cerere de schimb sau retur.

Formular Schimb/Retur
In cazul in care trimitem noi curierul sa ridice coletul retur, taxa de transport pentru retur (in valoare de 20 lei) va fi retinuta din suma ce trebuie restituita.

Schimbarea produselor se face prin serviciul “Colet la schimb“. Costul transportului este de 20 lei si se achita direct curierului.

Termenul de procesare al cererilor de schimb/retur este de 1-3 zile lucratoare.

Daca aveti nevoie de mai multe informatii, puteti sa ne scrieti pe WhatsApp la nr de telefon 0748378123 (Luni-Vineri: 09-15) sau sa folositi pagina de contact.

Politica de returnare

Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

In cazul in care doriti sa returnati o comanda integral sau partial, conform legislatiei in vigoare, taxa de transport aferenta returului va fi suportata de catre dumneavoastra. In acest sens, va recomandam sa trimiteti produsele prin intermediul aceleiasi firme de curierat care a efectuat livrarea la adresa: Haine Catei SRL, str. Semanatoarelor nr. 12, Sibiu, telefon 0748378123.

In cazul in care trimitem noi curierul sa ridice coletul, taxa de transport pentru retur, in valoare de 20 lei, va fi retinuta din suma ce trebuie restituita.

In cazul unei erori de comanda produsa din vina noastra (ex: produsul are defecte de fabricatie, s-a trimis alt produs, alta marime, alta culoare etc) Haine Catei SRL va suporta taxa de transport atat tur cat si retur.

In cazul in care produsulele primite nu sunt conforme va rugam sa ne informați in termen de 24 de ore de la primirea coletului, sesizarile ulterioare nu vor fi luate în considerare.

Ce produse pot fi returnate?

Pentru a putea returna un produs, acesta trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat (nefolosit, sa aiba etichetele atasate, ambalajul original).

Pot fi returnate produsele care:

  • nu depasesc termenul de 14 de zile de la data primirii;
  • nu au facut obiectul unei comenzi speciale (ex: lucruri personalizate);
  • nu prezinta urme vizibile de uzura;
  • nu fac parte din categoria produselor care prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, nu pot fi returnate (de ex. pampersi, chiloti etc);
Care este procedura de returnare a produselor?

Pentru initierea procedurii de returnare a unui produs, va rugam sa completati formularul de la inceputul acestei pagini si sa selectati optiunea “Doresc returnarea banilor“.

Pregatiti coletul cu produsele pe care doriti sa le returnati (puneti produsele intr-o cutie sau punga).

In termen de 1-3 zile lucratoare de la transmiterea cererii de retur, un reprezentat al firmei de curierat se va prezenta pentru ridicarea coletului. Taxa de transport pentru retur (in valoare de 20 lei) va fi retinuta din suma ce trebuie restituita.

Daca nu doriti sa trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului retur, va rugam sa specificati acest aspect la completarea formularului si sa expediati coletul (prin orice firma de curierat rapid), fara ramburs, catre firma Haine Catei SRL, Str, Semanatoarelor nr 12, Sibiu, tel 0748378123.

Dupa receptionarea si verificarea integritatii coletului returnat, vom demara procedurile de returnare a contravalorii produselor.

In cazul in care produsele returnate prezinta modificari fizice, rupturi, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, ne rezervam dreptul de a refuza returul.

Cum se returneaza contravaloarea produselor?

Contravaloarea produselor o veti primi in contul dumneavoastra bancar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului returnat.

Serviciul Colet la Schimb

Pentru initierea procedurii de schimbare a unui produs, va rugam sa completati formularul de la inceputul acestei pagini si sa selectati optiunea “Doresc schimbarea produsului cu o alta marime“.

1. Pregatiti coletul cu produsele pe care doriti sa le schimbati (puneti produsele intr-o cutie sau punga).
2. Asteptati curierul. De obicei acesta vine in termen de 2-3 zile lucratoare de la completarea cererii de schimb (o sa primiti mesaj cu o zi inainte).
3. In momentul in care ajunge curierul faceti schimb de colete.
   – Costul serviciului “colet la schimb” este de 20 lei si se achita direct curierului.
   – Curierul va avea awb-ul gata printat, nu trebuie sa scrieti nimic pe colet.

Puteti beneficia de serviciul colet la schimb o singura data / comanda.