Returnarea sau schimbarea produselor

Formular returnare produs

In cazul in care doriti sa schimbati un produs cu alta marime sau cu alt model, va rugam sa specificati acest lucru in campul “Motiv retur”.

Solicitarile de schimbare a produselor se pot face si pe WhatsApp la nr de telefon 0748378123 (Luni-Vineri: 09-17)

Schimbarea produselor se va face prin serviciul “Colet la schimb“, costul transportului fiind de 20 lei.

Va rugam sa completati formularul de mai jos pentru a trimite o cerere de retur.





    In cazul in care trimitem noi curierul sa ridice coletul retur, taxa de transport pentru retur (in valoare de 20 lei) va fi retinuta din suma ce trebuie restituita.

    Termenul de procesare al cererilor de schimb/retur este de 3-5 zile lucratoare.
    Cererile se proceseaza in ordine cronologica. Va rugam sa nu trimiteti formularul de schimb/retur de mai multe ori.

    Politica de returnare

    Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

    In cazul in care doriti sa returnati o comanda integral sau partial, conform legislatiei in vigoare, taxa de transport aferenta returului va fi suportata de catre dumneavoastra. In acest sens, va recomandam sa trimiteti produsele prin intermediul aceleiasi firme de curierat care a efectuat livrarea la adresa: Haine Catei SRL, str. Semanatoarelor nr. 12, Sibiu, telefon 0748378123.

    In cazul in care trimitem noi curierul sa ridice coletul, taxa de transport pentru retur in valoare de 20 lei va fi retinuta din suma ce trebuie restituita.

    In cazul unei erori de comanda produsa din vina noastra (ex: produsul are defecte de fabricatie, s-a trimis alt produs, alta marime, alta culoare etc) Haine Catei SRL va suporta taxa de transport atat tur cat si retur.

    In cazul in care produsulele primite nu sunt conforme va rugam sa ne informați in termen de 24 de ore de la primirea coletului, sesizarile ulterioare nu vor fi luate în considerare.

    Ce produse pot fi returnate?

    Pentru a putea returna un produs, acesta trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat (nefolosit, sa aiba etichetele atasate, ambalajul original și documentele care l-au insotit).

    Pot fi returnate produsele care:

    • nu depasesc termenul de 14 de zile de la data primirii;
    • nu au facut obiectul unei comenzi speciale (ex: lucruri personalizate);
    • nu prezinta urme vizibile de uzura;
    • nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;
    • nu fac parte din categoria produselor care prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, nu pot fi returnate (de ex. produse de igiena personala) cu exceptia situatiei in care sunt inca sigilate;
    Care este procedura de returnare a produselor?

    Pentru initierea procedurii de returnare a unui produs, va rugam sa completati formularul de la inceputul acestei pagini.

    In termen de maxim 48 ore de la transmiterea notificarii, cumparatorul va fi contactat de catre un reprezentant al siteului hainecatei.ro care va va oferi un raspuns cu privire la solicitarea inaintata.

    Dupa confirmarea faptului ca indepliniti conditiile de retur:

    • o sa facem cerere la curier pentru ridicarea coletului urmand sa retinem costul transportului retur ( 20 lei ) din suma ce trebuie restituita SAU
    • expediati coletul prin curierat rapid, fara ramburs, catre Haine Catei SRL, Sibiu, Str, Semanatoarelor nr 12, tel 0748378123.

    Dupa receptionarea si verificarea integritatii coletului returnat, vom demara procedurile de returnare a contravalorii produselor.

    In cazul in care produsele returnate prezinta modificari fizice, rupturi, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau returnarea acestuia catre dumneavoastra.

    Cum se returneaza contravaloarea produselor?

    Contravaloarea produselor o veti primi in contul dumneavoastra bancar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului returnat.

    De asemenea, aveti posibilitatea sa optati pentru primirea unui cupon valoric (voucher), pe care il veti putea folosi la o comanda ulterioara.

    Serviciul Colet la Schimb

    Dupa completare formularui de retur in care ati specificat ca doriti serviciul “colet la schimb” vom trimite produsul solicitat, curierul se va prezenta la adresa dumneavoastra cu produsul comandat, iar dumneavoastra ii veti preda la schimb coletul (ambalat corespunzator) ce va contine produsul cu marimea nepotrivita.

    Costul serviciul colet la schimb este de 20 lei si se plateste direct la curier.

    Puteti beneficia de serviciul colet la schimb o singura data / comanda.